Jos huomaat Skholen toiminnassa häiriöitä, katso ensin onko sinulle tullut ilmoituksia Skholelta. Skhole ilmoittaa käyttökatkoista tai muista käyttöön vaikuttavista tekijöistä tiedotteissa vasemmassa sivupalkissa ja oikean alakulman chat-ikkunan kautta.

Mikäli Skhole ei ole tiedottanut käyttökatkosta ja käytössä ilmenee ongelmia, kokeile ensin tyhjentää selaimesi välimuisti. Kannattaa myös kokeilla ladata muita Skholen ulkopuolisia sivuja ja varmistaa, ettei ongelma johdu verkkoyhteydestä tai tietokoneesi asetuksista.

Myös virustorjuntaohjelmat tai adblock -lisäosa saattavat estää sivua näkymästä oikein.

Jos ongelma ilmenee vain Skholessa ja toistuu välimuistin tyhjentämisen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme cs@skhole.fi.

Ohjeet selaimen välimuistin tyhjentämiseen:

Google Chrome
 Firefox
 Apple Safari
 Internet Explorer

Did this answer your question?